Stirile din
Cauta in Buletin de Ilfov
Curs Valutar BNR (din data de 16-09-2021)
EUR 4.9482 RON
USD 4.2041 RON
GBP 5.8091 RON
CHF 4.5494 RON
XDR 5.9824 RON
XAU 240.369 RON
Abonati-va la Newsletter
Pentru a va abona la newsletter introduceti adresa dvs. de e-mail si localitatea despre care doriti sa primiti noutatile.
Abonare Dezbonare
Pro TV, lider absolut de audiență, de Ziua Națională
Stire publicata in

Joi, Pro TV a împlinit 16 ani de la prima emisie, iar telespectatorii i-au urat "La mulți ani!" și și-au amintit "De ce iubesc România?" într-un număr spectaculos. Sărbătoarea Zilei Naționale și ziua Pro TV s-a făcut simțită în casele tuturor românilor, care au dorit să închine un pahar și un gând bun în compania lui Cătălin Măruță și a invitaților săi, au rămas alături de cea care le-a devenit o adevărată constantă în viață, Andreea Esca, cu care se întâlnesc de 16 ani încoace de fiecare 1 Decembrie, în faimosul sacou roșu, au preferat să joace două meciuri aprige pe terenul Pro TV și să-și exprime mândria și bucuria de a fi români alături de corespondenții Știrilor Pro TV, care s-au străduit zi de zi, clipă de clipă, să le reprezinte cât mai bine interesele și dorințele.

Românii au fost alături de Pro TV pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie și au participat din plin la fiecare moment pregătit din suflet pentru ziua lor. De la edițiile speciale ale Știrilor ProTv sau "Happy Hour" până la filmele pregătite pentru români și meciurile din Europa League, toate au fost pe gustul telespectatorilor Pro TV. Astfel, pe durata întregii zile, postul din Pache Protopopescu a deținut supremația în topul audiențelor și a condus detașat atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban. Pro TV a obținut, pe publicul comercial din mediul urban o medie a întregii zile de 4,6 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, aproape triplu față de Antena 1, care obținea doar 1,9 puncte de rating și 9,9% cotă de piață. Și pe publicul din mediul urban ProTv deține supremația, cu o medie de 4,6 puncte de rating și 19,1% cotă de piață, spre deosebire de Antena 1, care a obținut doar un rating de doar 2,6 și 10,8% cotă de piață.

În minutul de maximă audiență, 21.48, Pro TV înregistra la nivelul întregii Românii 14 puncte de rating și 29,4% cotă de piață, aproape 3 milioane de români urmărind meciul de fotbat difuzat de Pro TV.

De altfel, întreg prime time-ul (intervalul de maximă audiență, cuprins între 19.00 și 23.00) a înregistrat cifre spectaculoase. Pe publicul comercial din mediul urban, media a fost de nu mai puțin de 9,2 puncte de rating, cu o cotă de piață de 24,7 procente, în timp ce Antena 1 obținea doar 3,8 puncte de rating și 10,2% cotă de piață. Și pe publicul din mediul urban Pro TV a fost lider incontestabil în prime time, cu o medie de 9,2 puncte de rating și 20,4% cotă de piață, la mare distanță de Antena 1, care obținea doar 3,9 puncte de rating și 8,7% cotă de piață.

Anul acesta, românii s-au simțit mai mult ca oricând mândri că sunt români și au acceptat invitația celor de la Pro TV de a intra în cabina virtuală sau pe Facebook, acolo unde au avut ocazia să-și mărturisească sentimentele pentru patria lor și să-și facă profilul de român. În cabină au fost realizate peste 1.000 de înregistrări, iar mesajele scrise au curs pe pagina campaniei "De ce iubesc România?", fiind, la rândul lor, peste 1.000.

De dimineață, Știrile Pro TV prezentate de Andreea Liptak și Mihai Dedu au adus în fața telespectatorilor atât români, cât și străini care nu au uitat de ce merită această țară să fie iubită. Portretele impresionante, realizate cu măiestrie de corespondenții Știrilor Pro TV Paula Herlo, Alex Dima, Amalia Enache și Anca Nastasi au demonstrat încă o dată că aceste plaiuri abundă de oameni valoroși, talentați și deciși să schimbe în bine viața românilor.

"Kung Fu Panda" a avut și el lipici la public și a amuzat telespectatorii cu stângăciile lui.

De la 12.00, Cătălin Măruță și-a făcut intrarea spectaculos, la volanul Daciei de la REMAT "tunate" de artistul Costin Craioveanu, cu bandul așezat confortabil pe capota mașinii și interpretând imnul Pro TV de anul acesta, "Tot mai sus" (Guess Who feat. deMoga). Voia bună a continuat pe toată durata primei ediții speciale "Happy Hour" din acest 1 Decembrie cu Play and Win și Lupu și Cornelia Rednic, dar cei din echipă au ținut morțiș să afle de la tineri români de succes, precum Inna și campioanele mondiale la scrimă, de ce iubesc România.

Prima întâlnire a zilei cu Cătălin Măruță a fost lider incontestabil de audiență pe toate targeturile, obținând, pe publicul comercial, de trei ori mai mult decât Antena 1. Cea de-a doua ediție de sărbătoare "Happy Hour" a abundat în momente artistice unul și unul. Mult așteptatul duet al Andrei cu Valentin Dinu a emoționat atât telespectatorii, cât și pe cei prezenți în platou, atunci când vocile lor incredibile au oferit o altă interpretare a melodiei "I believe I can fly".

Celălalt Valentin cu talent pe care "Happy Hour" a mizat de 1 Decembrie a realizat, în direct, un număr de flair impresionant, care i-a lăsat pe toți cu gura căscată. Valentin Luca, cel care jonglează cu sticlele și paharele cu naturalețea cu care alții respiră, a pregătit cocktail-uri în culorile tricolorului, realizate în urma unui efect de domino executat excepțional.

Nu au lipsit nici aventurile celor trei ciobănei ai showbiz-ului românesc la Veneția. Pentru a le arăta telespectatorilor Pro TV cum au făcut pe ambasadorii distracției autentice românești în orașul plutitor, Măruță, Petrică Mîțu Stoian și Constantin Enceanu au îmbrăcat șubele și-au adus în fața Happylicăi o gondolă veritabilă și o pizza uriașă. În intervalul orar 15.57 - 18.57, atunci când a fost difuzată emisiunea, pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 7,1 puncte de rating și 20,5% cotă de piață, în timp ce Antena 1 avea doar 5,3 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață. Și pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Cătălin Măruță a fost numărul 1, cu o medie de 6,2 puncte de rating și 23,6% cotă de piață, de aproape două ori mai mult față de Antena 1, care a înregistrat doar 3,3 puncte de rating și 12,4 procente din cota de piață.

Olteanul "Nea Mărin miliardar", cu-al său umor autentic românesc, a prins telespectatorii Pro TV în hora veseliei. Între 14.00 și 15.57, atunci când a fost difuzată producția, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 6 puncte de rating și 30,1% cotă de piață, de patru ori mai mult față de Antena 1 care avea doar 1,5 puncte de rating și 7,5% din cota de piață. Și publicul din mediul urban a fost cucerit de Nea Mărin, iar Pro TV a obținut o medie de 5,6 puncte de rating și 20,7 procente din cota de piață. Antena 1 avea doar 3,1 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.

Cea care aduce de 16 ani încoace cele mai importante evenimente ale zilei telespectatorilor Pro TV, Andreea Esca, și-a întâmpinat oaspeții așa cum se cuvine: gătită de sărbătoare și cu o vorbă bună pentru toți românii. Încă o dată, românii au demonstrat că aleg să afle ce s-a întâmplat în cursul zilei de la Pro TV, prin intermediul celei mai apreciate prezentatoare de știri. În intervalul 18.58 - 19:32 postul din Pache Protopopescu a înregistrat, în medie, pe publicul din mediul urban un rating uriaș, de 9,8 puncte și o cotă de piață de 23,2%, iar pe publicul comercial din mediul urban o medie de 9,1 puncte de rating și 28,4 procente din cota de piață, în timp ce Antena 1 înregistra pe acest public de aproape două ori mai puțin, respectiv 4,8 puncte de rating și 14,9 procente din cota de piață.

Tot de 1 Decembrie, românii s-au bucurat de fotbal în Europa League. Mai întâi, Steaua a jucat nemțește pe terenul lui Schalke, dar a pierdut cu 1 - 2. Totuși, Steaua mai are șanse de calificare în primăvara europeană și trebuie să câștige cu AEK Larnaca peste două săptămâni. De la 22.00, Vasluiul a făcut cel mai frumos meci românesc în Europa din ultimii ani. Chiar dacă a terminat 0 - 0 confruntarea cu italienii de la Lazio, România își păstrează speranțele de calificare cu două echipe în primăvară.

Publicat la 02-12-2011 17:15, Sursa www.mediafax.ro