Stirile din
Cauta in Buletin de Ilfov
Curs Valutar BNR (din data de 28-03-2024)
EUR 4.973 RON
USD 4.6085 RON
GBP 5.8167 RON
CHF 5.0914 RON
XDR 6.1038 RON
XAU 327.835 RON
Abonati-va la Newsletter
Pentru a va abona la newsletter introduceti adresa dvs. de e-mail si localitatea despre care doriti sa primiti noutatile.
Abonare Dezbonare
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei De ce iubesc Romania
Stire publicata in
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei De ce iubesc Romania

Vodafone, BRD Groupe Societe Generale si Xerox, printre companiile care se alatura distribuirii afiselor campaniei De ce iubesc Romania

Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media si Kepi Consult s-au alaurat in efortul de distribuite a afiselor campaniei De ce iubesc Romania, lansata simultan de PRO TV, Gandul, ProSport, Sport.ro, ZIARUL FINANCIAR si Mediafax. Prin intermediul campaniei, romanii sunt indemnati sa spuna celor din jur, acasa si in tarile in care locuiesc acum, ce anume ii face mandri de tara lor.

Afisele au fost realizate de catre echipa Graffiti BBDO: Mihai Gongu, Creative Director si copywriter, si Adi Ghita, Art Director.

Astfel, Vodafone si BRD Groupe Societe Generale vin in intampinarea acestei initiative si ii incurajeaza pe angajatii din toata tara ca in perioada 1- 4 decembrie 2011 sa posteze afisele De ce iubesc Romania in toate magazinele si sucursalele celor doua companii.

Xerox se alatura campaniei prin printarea afiselor pe care redactorii Gandul, alaturi de angajatii Graffiti BBDO, le vor imparti in Bucuresti, de 1 decembrie.

De asemenea, afisele De ce iubesc Romania, in format animat, vor aparea atat in retelele Indoor Media si Inga Media, cat si pe panourile publicitare video outdoor (tv screenurile) detinute de Inga Media si Phoenix Media.

Pana acum, la 4 zile de la inceperea campaniei, mai mult de 17.000 de utilizatori au descarcat afisele de pe site-ul www.deceiubescromania.ro . Peste 3000 de utilizatori au dat like si au comentat pe www.facebook.com/deceiubescromania.

S-au intregistrat sute de mesaje pe cabina PROTV virtuala de pe www.protv.ro . Mii de romani si-au schimbat profilul de pe facebook cu aplicatia creata de PRO TV, intre care vedetele Loredana, Andra si Catalin Maruta, Alexandra Stan si Inna.

Distributia afiselor si mesajelor in Romania va contribui si la viralizarea lor catre romanii din strainatate, care sunt invitati maine, de 1 decembrie, sa descarce afisele de pe www.deceiubescromania.ro , sa le printeze acasa si sa le afiseze intr-un loc vizibil, unde este permis afisajul. Tot ei sunt incurajati sa se fotografieze sau sa se filmeze cu afisul si sa incarce imaginile pe site-ul campaniei, pentru a da un exemplu si curaj si altora.


 
Publicat la 30-11-2011 19:16, Sursa www.gandul.info