Stirile din
Cauta in Buletin de Ilfov
Curs Valutar BNR (din data de 26-04-2024)
EUR 4.9765 RON
USD 4.6373 RON
GBP 5.8018 RON
CHF 5.0832 RON
XDR 6.1121 RON
XAU 350.321 RON
Abonati-va la Newsletter
Pentru a va abona la newsletter introduceti adresa dvs. de e-mail si localitatea despre care doriti sa primiti noutatile.
Abonare Dezbonare
Boc: Salut inițierea campaniilor media care ne readuc în atenție valori uneori pierdute din vedere
Stire publicata in
Boc: Salut inițierea campaniilor media care ne readuc în atenție valori uneori pierdute din vedere Postat la: 01.12.2011 12:25

Boc: Salut inițierea campaniilor media care ne readuc în atenție valori uneori pierdute din vedere

Premierul Emil Boc a salutat, joi, inițierea campaniilor media care readuc în atenție valori naționale pierdute uneori din vedere, arătând că există numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste țării, și a apreciat că dificultățile economice actuale pot fi depășite prin unitate.

"Salut inițierea campaniilor media care ne readuc în atenție valori pe care, uneori, le pierdem din vedere. Avem numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste țării și ne definesc ca popor. Este timpul să regăsim bucuria de a fi români și îmi doresc să trăim acest sentiment zi de zi, nu doar în momente festive", afirmă Boc într-un mesaj transmis cu ocazia Zilei Naționale.

El a afirmat totodată că evoluția națiunii române a fost marcată, în momentele cheie, de sentimentul de unitate, liant care a făcut să devină posibile marile proiecte naționale, și că realitatea ultimilor ani, deși diferită din punct de vedere istoric, arată că este nevoie din nou de solidaritate și efort comun.

"Este timpul să ne gândim, în primul rând, la ceea ce ne unește și mai puțin la ceea ce ne desparte, pentru a depăși dificultățile economice actuale (...) Suntem în fața unui an care se anunță dificil peste tot în lume. Avem nevoie de speranță și încredere pentru un viitor mai bun pentru generațiile de astăzi și de mâine și am convingerea că sacrificiile românilor nu au fost în zadar", mai spune premierul.

Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar și Mediafax au lansat simultan "De ce iubesc România", o campanie virală prin care românii sunt îndemnați să spună celor din jur, acasă și în țările în care locuiesc în prezent, ce anume îi face mândri de țara lor.

Campania se desfășoară pe www.deceiubescromania.ro, unde utilizatorii sunt invitați să descarce unul dintre afișele campaniei, să îl printeze și apoi să îl lipească într-un loc vizibil, unde este permis afișajul și să se fotografieze sau filmeze cu el. Vor arăta tuturor oameni născuți în România și care au schimbat prin invențiile și inovațiile lor lumea. Se vor transforma astfel în purtători de mesaj, în români mândri de țara lor și de valorile românești.

Fotografia sau filmul se postează apoi pe site și astfel va fi văzută de o lume întreagă. Românii sunt invitați astfel să participe la cea mai mare campanie de publicitate outdoor din Europa.

Tot pe www.deceiubescromania.ro utilizatorii își pot înregistra mesajul despre România cu telefonul mobil sau cu webcam-ul și apoi îl pot posta pe Youtube. În plus, pot comenta și încărca poze și pe Facebook. Toate acestea vor ajunge prin intermediul site-ului în văzul tuturor.

Campania "De ce iubesc România" reunește și poveștile unor străini care au ajuns în România, s-au îndrăgostit iremediabil de ea și acum vorbesc despre experiențele lor din țara noastră, fiind și ei la rândul lor purtători de mesaj și susținători ai brandului de țară.

De 1 decembrie românii sunt români.

Afișele campaniei au fost realizate de echipa Graffiti BBDO formată din Mihai Gongu, Creative Director și copywriter, și Adi Ghiță, Art Director.


 
Publicat la 01-12-2011 12:45, Sursa www.gandul.info